Palīdzība

Klienta konta izveidošana un lietošana

Lai veiktu pirkumus interneta grāmatnīcā www.gramata24.lv , pircējs var noformēt pirkumu nereģistrējies vai var reģistrēties un izveidot savu klienta kontu. To var izdarīt gan juridiska, gan fiziska persona. Reģistrēšanās www.gramata24.lv dos klientam iespēju iegādāties grāmatas par zemākām cenām, kā arī iespēja saņemt papildus servisus un iesaistīties lasītāju forumos. Izveidot savu kontu Jūs variet, apmeklējot sadaļu Neesi reģistrējies?.

Klienta kontā Jūs variet iegūt pilnu informāciju par pirkumiem, kurus Jūs jebkad esat izdarījis interneta grāmatnīcā www.gramata24.lv. Tāpat Jums ir iespēja aplūkot aktuālā pasūtījuma statusu, izdarīt izmaiņas attiecībā uz Jūsu kontaktinformāciju. Savā kontā Jūs varat nomainīt adresi, e-pasta adresi, paroli u.c. Tas ir vienkārši – apskatieties savu kontu! Ja ir neskaidrības, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi serviss@gramata24.lv

Kontaktinformācijas maiņa

Ja vēlaties nomainīt savu e-pasta adresi vai citu kontaktinformāciju, izmantojiet hipersaiti Mans konts. Savā kontā Jums ir tiesības mainīt visus parametrus. Tas ir ļoti vienkārši - ieejiet savā kontā un Jūs visu sapratīsiet! Ja ir neskaidrības, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi serviss@gramata24.lv

Aizmirsi paroli?

Aizmirsi paroli? Ja esi aizmirsis/-usi savu paroli, varat to atjaunot, ieejot sadaļā I-aizmirsi paroli?I, vai ziņojiet klientu servisam (serviss@gramata24.lv) un Jums tiks nosūtīta jauna parole uz e-pasta adresi, kas ir norādīta Jūsu kontā pie kontaktinformācijas.

Piegāde

Piegādes termiņu nosaka vairāki faktori: grāmatas piegādes laiks līdz www.gramata24.lv noliktavai un grāmatas piegādes laiks pēc norādītās adreses.

www.gramata24.lv var nodrošināt šādus standartus:

  • Latvijā izdotās grāmatas tiek piegādātas 4-5 darba dienu laikā.
  • No brīža, kad grāmata ir saņemta www.gramata24.lv noliktavā, līdz Jums tā tiek piegādāta 24 stundu laikā.
  • Gadījumā, ja piegādi veic VAS “Latvijas pasts”, ja pirmajā piegādes mēģinājumā klients nav sastopams norādītajā adresē, tad pirms otrā piegādes mēģinājuma LP darbinieks ar klientu sazinās par ērtāko piegādes laiku.
  • Ja pēc diviem mēģinājumiem nav izdevies Klientu sastapt norādītajā adresē, Klientam tiek piegādāts paziņojums, un Klients var sūtījumu saņemt pasta nodaļā. Pasta nodaļā sūtījums tiek uzglabāts 10 dienas, tad pasūtījums tiek atgriezts www.gramata24.lv noliktavā un Klientam ir jāveic papildus samaksa, lai tiktu organizēta atkārtota piegāde. www.gramata24.lv  noliktavā pasūtītās grāmatas tiek uzglabātas 2 mēnešus.

Sūtījuma saņemšana

Jūsu pasūtījums tiek piegādāts uz norādīto adresi un tiek izsniegts:

  • Fiziskai personai – tikai piegādes dokumentos norādītajai personai vai citai personai, kas var uzrādīt personu apliecinošus dokumentu, un sūtījuma izsniegšanas dokumentā norāda savu vārdu, uzvārdu, datumu un laiku un parakstās;
  • Juridiskai personai – piegādes dokumentos norādītai kontaktpersonai vai citam adresāta pārstāvim (sekretāram, biroja administratoram, utt.), kas izsniegšanas dokumentā norāda savu amatu, vārdu, uzvārdu, datumu un laiku un parakstās.

Ja Jūs atsakāties norādīt iepriekš minēto informāciju, sūtījums netiek izsniegts. 

Atkārtotā piegāde

Ja klients norādītājā adresē nav sastopams, www.gramata24.lv bez papildus maksas nodrošina vēl 2 piegādes. Ja arī atkārtoto piegāžu laikā, klients nav atrodams pēc norādītās adreses, pasūtījums tiek atgriezts atpakaļ noliktavā un klientam ir jāveic papildus samaksa, lai atkal tiktu organizēta piegāde. www.gramata24.lv noliktavā pasūtījumi tiek uzglabāti 2 mēnešus.

Nepareiza piegādes adrese

Lūdzu pārbaudiet piegādes adresi pirms izdariet pasūtījumu – www.gramata24.lv neuzņemas atbildību par nepareizi vai neprecīzi norādītām piegādes adresēm. Ja Jūsu norādītā adrese ir neprecīza vai nepareiza, tad sūtījums tiek atgriezts www.gramata24.lv noliktavā un netiek atkārtoti piegādāti. Šajos gadījumos, lai saņemtu grāmatas, pasūtījums ir jāveic atkārtoti.

Kur ir Jūsu pasūtījums?

Ja vēlaties uzzināt, kāds ir Jūsu pasūtījuma statuss, visērtāk ir ieiet savā kontā un to pārbaudīt.

Pasūtījuma statusa ailē būs norādīts, kur Jūsu pasūtījums šobrīd atrodas. Ja pie Jūsu pasūtījuma ir norādīts:

  • „jauns” – nozīmē, ka Jūsu pasūtījums ir izveidots un gaida apmaksas saņemšanu;
  • „apmaksāts” – nozīmē, ka apmaksa par Jūsu pasūtījumu ir saņemta un pasūtījums tiek apstrādāts;
  • "sagatavots "- nozīmē, ka Jūsu pasūtījums ir  nogādāts kādā no Jūsu izvēlētajiem saņemšanas punktiem vai nodots tālākai nosūtīšanai ar Latvijas Pasta vai kurjerdienesta palīdzību
  • „piegādāts” – nozīmē, ka sistēmā ir reģistrēts fakts, ka Jūs pasūtījumu jau esat saņēmis/ -usi, ko apliecina parakstīta preču pavadzīme - rēķins.

Ja, apskatot savu klienta kontu, Jums ir papildus jautājumi, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi serviss@gramata24.lv. 

Pasūtījuma mainīšana, atcelšana (no www.gramata24.lv puses)

Ja Jūsu pasūtītā grāmata nav pieejama, interneta grāmatnīcas www.gramata24.lv klientu serviss nosūtīs Jums e-pasta vēstuli, informējot par šo gadījumu. Naudas summa, kas samaksāta, tika atgriezta uz Jūsu www.gramata24.lv klienta kontu un Jūs to varēsiet izmantot, lai segtu apmaksu par citu preču iegādi. Ja Jūs šo naudu vairs nevēlaties izmantot grāmatu iegādei www.gramata24.lv, sazinoties ar mūsu klientu servisu. Klientu serviss veiks visu nepieciešamo, lai Jūsu nauda tiktu pārskaitīta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu 3 darba dienu laikā.

Preču apmaiņa

Jūs variet nodot grāmatas, kuras atverot, tiek konstatēti slēpti bojājumi. www.gramata24.lv Jums piedāvā bojātās preces apmainīt vai saņemt atpakaļ pilnu preces cenu.

Ja Jums ir nosūtīta nepareiza prece, lūdzu, rakstiet www.gramata24.lv Klientu servisam serviss@gramata24.lv Mēs darīsim visu, lai maksimāli ātri varētu Jums piegādāt pareizo preci. 

Naudas atmaksa

Naudu par atgrieztajām precēm www.gramata24.lv pārskaitīs uz Jūsu bankas kontu 5 darba dienu laikā no brīža, kad tik nosūtīts paziņojums par naudas atmaksu. Nauda par atgrieztajām precēm tiks pārskaitīta uz to pašu kontu, no kura tā par attiecīgo preci saņemta. Atminieties, ka papildu laiks ir nepieciešams naudas ieskaitīšanai Jūsu kontā. Uz bankām Latvijas teritorijā – tās ir papildus 1-3 dienas, uz ārzemju bankām – līdz pat 10 dienām.

Klientu serviss

Uz Jūsu jautājumiem atbildēs un neskaidrību gadījumos palīdzēs www.gramata24.lv klientu serviss!

E-pasts: serviss@gramata24.lv